حضور مسئولین دانشگاه مراغه در موسسه خیریه عمران مراغه http://omranmaraghe.com fa حضور مسئولین دانشگاه مراغه در موسسه خیریه عمران مراغه http://omranmaraghe.com/fa/index.asp?p=NEWSVIEW&id=74 دیدار رئیس دانشگاه مراغه و اعضای بنیاد خیرین دانشگاه با جمعی از شخصیت های برجسته عضو موسسه خیریه عمران مراغه در خصوص بررسی مشکلات و موانع توسعه دانشگاه در حوزه های های آموزشی و عمرانی و راه کارهای تامین منابع مالی

جلسه با حضورآقایان دکتر محمد علی لطف الهی ریاست محترم دانشگاه مراغه، دکتر صالح شهابی وند، دکترمیر مهدی ابولقاسمی، دکتر نعت ا... عبادی مهندس اسدی وند. ..آقای مرتضی باستانی عضو محترم شورای شهر از شهرستان مراغه و آقایان دکتر سید هاشمی ، مهندس طاهری ، دکتر فرهودی ، دکتر قنادی و مهندس صدراز اعضای موسسه خیریه عمران مراغه و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، به ریاست جناب آقای مهندس طاهری آغاز و در ابتدای جلسه آقای دکتر لطف الهی ریاست محترم دانشگاه مراغه گزارشی آماری از تعداد دانشجویان در دوره های مختلف آموزشی از کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل در دانشگاه مراغه و تعداد اساتید و سطوح علمی آنها و رشته های مختلف تحصیلی موجود در دانشگاه ارائه و ابراز نمودند دانشگاه مراغه با داشتن بیش از 3155 دانشجو و 130 عضو هیات علمی در تعدادچهار دانشکده و در مجموع در 17 گروه آموزشی  بعنوان بزرگترین مرکز آموزشی جنوب آذربایجان در حال فعالیت است. ایشان ضمن بیان اینکه در سالهای اخیر با تولید بیش از 1000 مقاله بین المللی و تعداد بیش از 1500 مقاله داخلی وبا کمک اعضای هیات علمی پرچم دار رشد علمی منطقه می باشد. ایشان در ادامه گزارشی از پروژه های عمرانی نیمه کاره و در دست اقدام دانشگاه را بیان فرمودند.

 طبق گفته ایشان کلنگ مرکز همایش های دانشگاه زده شده و ساختمان دانشکده فنی به مساحت 11 هزار متر مربع با کمک خیرین به شکل رایگان طراحی گردیده و خاکبرداری آن هم توسط خیریین انجام شده است و فونداسیون آن هم توسط خیرین تقبل گردیده که در ادامه نیاز به همکاری خیرین دانشگاهی می باشد . ضمناً کار عمرانی مسجد دانشگاه با مصالح اهدایی و مبالغی به صورت کمک های نقدی شروع گردیده ولی متاسفانه در خصوص ساخت خوابگاه دانشجویان با وجود بیش از 700 نفر دانشجوی دختر غیر بومی هنوز منابع مالی مورد نیاز تامین نگردیده و عملا هیچ اقدامی در این جهت صورت نپذیرفته است.

لذا دانشگاه مراغه به منظور تکمیل پروژه های عمرانی خود و ساخت خوابگاه دانشجویی نیازمند کمک های مالی می باشد. البته مجمع خیرین دانشگاه در این خصوص کمک های قابل توجهی انجام داده اند که در عین موثر بودن ولی کافی نبوده و دانشگاه نیازمند کمک های بیشتری می باشد.

اعضای محترم موسسه نیز آمادگی خود را در جهت جذب و هدایت کمک های خیرین عضو موسسه به منظور رفع مشکلات مالی و تسریع در انجام فعالیت های عمرانی دانشگاه مراغه اعلام نموده و مقرر گردید در همایش خیرین که در آذر ماه امسال در برج میلاد برگزار خواهد شد موسسه عمران مراغه حضور فعال داشته باشدوکمکهای لازم را مبذول نمایددر ادامه مقرر گردید جلسات مستمری با حضور اعضای خیر عضو موسسه خیریه عمران مراغه در اینخصوص تشکیل و پیگیری های لازم تا حصول نتیجه مطلوب انجام گیرد

 

 

 

 

 

 

]]>