نمایش توانمندی های نیروهای مسلح با رژه یگان های رزمی در مراغه http://omranmaraghe.com fa نمایش توانمندی های نیروهای مسلح با رژه یگان های رزمی در مراغه http://omranmaraghe.com/fa/index.asp?p=NEWSVIEW&id=52  

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس توانمندی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رژه یگان های نمونه نظامی و انتظامی در مراغه به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه مراغه و عضو مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه در این آئین افزود: ملت ایران با اطاعت و تبعیت از ولایت و رهبری از گزند هرگونه تهدید و نقشه شوم دشمنان اسلام و انقلاب مصون می مانند. 
آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: امنیت و اقتدار امروز کشورمان به برکت رهنمودها و تدابیر رهبر انقلاب و زحمت ها و مجاهدت های نیروهای مسلح کشور حاصل شده است.
وی ادامه داد: ولایت فقیه به عنوان دنباله و امتداد راه غدیر و برگرفته از امامت و ولایت امام زمان (عج) بوده و چراغ راه امت اسلامی است.
وی گفت: رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که قدرت ایمان و اعتقاد به ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی، قدرتی بالاتر و بزرگ تر از سلاح ها و قدرت نظامی است.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: ملت ایران در کنار نیروهای مسلح مقتدر نشان دادند که پشت نظام اسلامی و رهبر انقلاب را هرگز خالی نمی کنند.
امیر سرتیپ دوم احمد ولی نژاد افزود: با وجود تلاش دشمن برای تضعیف و ایجاد فاصله بین مردم و نظام مقدس اسلامی، نیروهای مسلح ارتشی، سپاهی و سایر نیروهای نظامی و انتظامی با وحدت مثال زدنی به ندای ولی امر مسلمانان جهان لبیک گفته و آماده دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی هستند.
وی ادامه داد: نظام سلطه و آمریکا با همراهی مزدوران منطقه ای خود و نیز با به کارگیری انواع تهدیدها و تحریم ها درصدد جلوگیری از قدرت و اقتدار کشورمان در منطقه و دنیا بوده اما تمامی این نقشه ها به برکت منویات رهبر انقلاب و وحدت ملت بزرگ ایران شکست خورده است.
وی اضافه کرد: نیروهای جان برکف ارتشی در کنار برادران سپاهی و بسیجیان دلاور با حضور خود در عرصه های مختلف دفاعی اجازه تهدید مرزهای ایران اسلامی را به نیروهای خود فروخته و گروه های تروریستی و تکفیری نخواهند داد.

در این آئین یگان هایی از نیروهای پیاده نظام و سواره ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، یگان های زرهی و خودرویی، موتورسواران و گروه های ورزشکار از مقابل جایگاه رژه رفتند

]]>